15 Maj 2020

18.05 – Otwieramy BOK Halemba i BOK Szombierki

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, iż w dalszym ciągu możliwe jest załatwienie swoich spraw: telefonicznie, mailowo pod adresem bok@elsat.pl lub w mBOKu. Serdecznie zachęcamy do powyższych form kontaktu z naszą firmą.

Jednocześnie informujemy, iż od dnia 18.05.2020 roku (poniedziałek) zmieniamy zasady funkcjonowania wybranych Biur Obsługi Klienta.

W razie konieczności załatwienia swoich spraw wymagających wizyty w biurze otworzyliśmy dla Państwa 2 placówki: w Halembie i w Szombierkach.

Biura czynne będą zgodnie z obowiązującymi godzinami:

Ruda Śląska –
Halemba
ul. Kłodnicka 97 [I piętro]
Biuro Obsługi Klienta czynne:
pn, pt: 8:00 – 16:00
wt, śr, czw: 10:00 – 18:00
Bytom –
Szombierki
ul. Tatrzańska 2
Biuro Obsługi Klienta czynne:
pn, pt: 8:00 – 16:00
wt, śr, czw: 9:00 – 17:00

Prosimy Państwa o zachowanie ostrożności oraz kierowanie się do biur w wyjątkowo ważnych sprawach.


Przypominamy również, że od dnia 12.03. 2020 r. ograniczamy wyjazdy działu serwisu do klientów. Będziemy reagować wyłącznie w sytuacjach koniecznych.

W sprawach technicznych zapraszamy do zgłoszenia usterki przez Internet za pomocą narzędzia : http://drkabel.elsat.pl.

Zachęcamy do korzystania w tym czasie z  – mobilnego Biura Obsługi Klienta: https://mbok.elsat.pl/  (w którym możesz sprawdzić aktualny status swoich usług czy płatności). W sprawach nagłych zapraszamy do kontaktu

poprzez e-mail: bok@elsat.pl | bok@sileman.pl, a także do skorzystania z pomocy naszych telefonicznych konsultantów.

32 789 60 20

 

Nasi konsultanci  telefoniczni są do Państwa dyspozycji:

        • w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00
        • w soboty w godzinach 8:00 – 14:00

W sprawach technicznych można zadzwonić codziennie od 8:00 do 22:00.

Z góry dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.
Zespół Elsat i Sileman