Informujemy, iż od dnia 8.06.2020 roku (poniedziałek) zmieniamy zasady funkcjonowania wybranych Biur Obsługi Klienta.
W razie konieczności załatwienia swoich spraw wymagających wizyty w biurze otworzyliśmy dla Państwa placówkę Ruda Śląska – Wirek. Jednocześnie przypominamy, iż od 18.05 do Państwa dyspozycji są jeszcze 2 placówki: w Halembie i w Szombierkach.
Przypominamy również, iż w dalszym ciągu możliwe jest załatwienie swoich spraw: telefonicznie, mailowo pod adresem bok@elsat.pl lub w mBOKu. Serdecznie zachęcamy do powyższych form kontaktu z naszą firmą.
Biura czynne będą zgodnie z obowiązującymi godzinami:
Prosimy Państwa o zachowanie ostrożności oraz kierowanie się do biur w wyjątkowo ważnych sprawach.
Przypominamy również, że od dnia 12.03. 2020 r. ograniczamy wyjazdy działu serwisu do klientów. Będziemy reagować wyłącznie w sytuacjach koniecznych.
W sprawach technicznych zapraszamy do zgłoszenia usterki przez Internet za pomocą narzędzia : http://drkabel.elsat.pl.
Zachęcamy do korzystania w tym czasie z – mobilnego Biura Obsługi Klienta: https://mbok.elsat.pl/ (w którym możesz sprawdzić aktualny status swoich usług czy płatności). W sprawach nagłych zapraszamy do kontaktu
poprzez e-mail: bok@elsat.pl | bok@sileman.pl, a także do skorzystania z pomocy naszych telefonicznych konsultantów.
Nasi konsultanci telefoniczni są do Państwa dyspozycji:
W sprawach technicznych można zadzwonić codziennie od 8:00 do 22:00.
Z góry dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.
Zespół Elsat i Sileman
Oglądaj ElsatGO!
Facebook
mobilne Biuro Obsługi Klienta
Dr Kabel
Centrum
Pomocy
Instagram
Blog