10 Luty 2021

Brak niektórych kanałów telewizyjnych – akcja „Media bez wyboru”

Drodzy Klienci!

Jak zapewne zauważyliście, część naszych kanałów i stacji radiowych nie nadaje swoich standardowych, ramowych programów.

Spowodowane jest to ogólnopolską akcją protestacyjną mediów przeciwko podatkowi od reklam – „Media bez wyboru”.
Nie jest związane zatem z żadną awarią po stronie Elsatu.
W ten symboliczny sposób Nadawcy telewizyjni chcą pokazać, jaki wpływ na branżę mediową może mieć proponowana przez nasz Rząd opłata od reklam.

 

Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem prasowym: https://prasa.tvn.pl/127083-list-otwarty-do-wladz-rzeczypospolitej-polskiej-i-liderow-ugrupowan-politycznych


Poniżej znajdziecie pełną listę mediów biorących udział w akcji protestacyjnej:
Agencja Wydawnicza AGARD Ryszard Pajura, Agora S.A., AMS S.A., Bonnier Business, Burda Media Polska, Canal+, Dziennik Trybuna, Dziennik Wschodni, Edipresse Polska, Eleven Sports Network sp. z o.o., Gazeta Radomszczańska, Gazeta Żoliborza, Green Content Sp. z o.o., Gremi Media S.A., Grupa Eurozet, Grupa Interia.pl sp. z. o.o., Grupa Radiowa Agory Sp. z o.o., Grupa RMF, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR, Helios S.A., Infor Biznes, Kino Polska TV S.A., Lemon Records sp. z o.o., Marshal Academy, Music TV sp. z o.o., Muzo.fm sp. z o.o., naTemat.pl, OKO.press, Polityka, Polska Press Grupa, Ringier Axel Springer Polska, STAVKA Sp. z o.o., Superstacja sp. z o.o., Telewizja Polsat sp. z o.o., Telewizja Puls Sp. z o.o., Telewizja Regionalna TVT, TIME S.A., TV Spektrum sp. z o.o., TVN S.A., Tygodnik Powiatu Wołowskiego Kurier Gmin, Tygodnik Powszechny, Wydawnictwo Bauer, Wydawnictwo Dominika Księskiego Wulkan, Wydawnictwo Magraf , Wydawnictwo Nowiny, Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze – Tygodnik Podhalański.