11 Marzec 2020

INFORMACJA! Od dnia 12.03.2020 r. – Zmiana godzin pracy Biur Obsługi Klienta

Szanowni Klienci,

informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów oraz pracowników naszych spółek od dnia 12.03.2020 r. (czwartek) zmieniamy zasady funkcjonowania naszych Biur Obsługi Klienta oraz Działu Serwisu.

Biura Obsługi Klienta będą czynne w następujących godzinach:

Ruda Śląska –
Wirek
ul. Dąbrowskiego 35
Biuro Obsługi Klienta nieczynne do odwołania.
Ruda Śląska –
Halemba
ul. Kłodnicka 97 [I piętro]
Biuro Obsługi Klienta czynne:
pn, pt: 10:00 – 18:00
wt, czw: nieczynne do odwołania
śr: 8:00 – 16:00
Radzionków –
Rojca
ul. Kużaja 57 [pok. 118]
Biuro Obsługi Klienta nieczynne do odwołania.
Bytom –
Szombierki
ul. Tatrzańska 2
Biuro Obsługi Klienta czynne:
pn, pt: 9:00 – 17:00
wt, czw: nieczynne do odwołania
śr: 8:00 – 16:00

 

Dodatkowo od dnia 12.03. 2020 r. (czwartek) do odwołania ograniczamy wyjazdy działu serwisu do klientów. Będziemy reagować wyłącznie w sytuacjach koniecznych.

W sprawach technicznych zapraszamy do zgłoszenia usterki przez Internet za pomocą narzędzia : http://drkabel.elsat.pl.

Zachęcamy do korzystania w tym czasie z  – mobilnego Biura Obsługi Klienta: https://mbok.elsat.pl/  (w którym możesz sprawdzić aktualny status swoich usług czy płatności). W sprawach nagłych zapraszamy do kontaktu

poprzez e-mail: bok@elsat.pl | bok@sileman.pl, a także do skorzystania z pomocy naszych telefonicznych konsultantów.

32 789 60 20

 

Nasi konsultanci  telefoniczni są do Państwa dyspozycji:

        • w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00
        • w soboty w godzinach 8:00 – 14:00

W sprawach technicznych można zadzwonić codziennie od 8:00 do 22:00.

Z góry dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.
Zespół Elsat i Sileman