Ruda Śląska, dnia 28 sierpnia 2018 r.
ZAWIADOMIENIE O ZMIANACH W TREŚCI
REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PRZEZ
SILEMAN SP. Z O.O. i „ELSAT” SP. Z O.O.
Szanowni Państwo, Abonenci korzystający z usług Sileman sp. z o.o. oraz Elsat sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej,
w związku ze zmianą ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne, przez ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2018 poz. 1118), niniejszym informujemy, iż zmianie ulegną następujące postanowienia łączącego nas REGULAMINU świadczenia usług telekomunikacyjnych (dalej „Regulamin”):
„pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 Ustawy; postępowaniu o którym mowa w art. 109 Ustawy;”
Podkreśleniem zaznaczono tekst wprowadzany, zaś skreśleniem tekst usuwany. Brak zaznaczeń oznacza brak zmian w dotychczasowych postanowieniach.
Zmiany powyższe wchodzą w życie w terminie miesiąca od dnia podania do publicznej wiadomości przez Sileman sp. z o.o. i „Elsat” sp. z o.o. informacji o powyższych zmianach. W związku z wprowadzonymi zmianami informujemy, iż są Państwo uprawnieni do wypowiedzenia umowy z Sileman sp. z o.o. lub z „Elsat” sp. z o.o. w przypadku niezaakceptowania wprowadzonych zmian. Wypowiedzenia należy dokonać najpóźniej do dnia wejścia w życie zmian tj. do dnia 28 września 2018 r. Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W związku z faktem, iż wprowadzane zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, wypowiedzenie umowy będzie wiązało się z obowiązkiem zwrotu udzielonych ulg na zasadach określonych w § 5 ust. 7 umowy o świadczenie usług w zw. z § 4 ust. 10 Regulaminu
Oglądaj ElsatGO!
Facebook
mobilne Biuro Obsługi Klienta
Dr Kabel
Centrum
Pomocy
Instagram
Blog