12 Lis 2019

INFORMACJA – USTERKA!

Szanowni Klienci,

informujemy, że w związku z niezależnymi od nas czynnikami zewnętrznymi uszkodzony został światłowód. W wyniku tego doszło do awarii sieci, która może spowodować przerwę w dostawie naszych usług w poniżej wymienionych regionach:

  • Radzionków – Rojca,
  • Bytom – Szombierki,
  • Bytom – Stroszek,
  • Bytom – Centrum

oraz w okolicach ulic:

  • Bytom ul.: Matki Ewy, Piekarska,
  • Ruda Śląska ul.: Słowiańska, Niedurnego, Mickiewicza, Wolności, Magnolii, Podlas, Norwida,  Astrów,
  • Chorzów ul. Waxmana

Nasz serwis jest już na miejscu awarii i pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Prace nad likwidacją uszkodzeń planujemy zakończyć w dniu dzisiejszym (12.11) w godzinach 19:00 – 20:00.

W związku z powyższym możliwe jest wydłużenie czasu oczekiwania na połączenie z telefonicznym konsultantem. Z tego powodu przypominamy naszym Abonentom o możliwość skorzystania z naszego mobilnego Biura Obsługi Klienta :)
➡️ https://mbok.elsat.pl

Przepraszamy za utrudnienia, niebawem wszystko powinno działać poprawnie. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i o cierpliwość 🙂