Brak dźwięku podczas korzystania z dekodera – co robić?
Przypadek 1: Dekoder podłączony do telewizora kablem EURO (SCART).
Wykonaj następujące kroki:
- sprawdź czy telewizor lub dekoder nie znajduje się w trybie MUTE
- sprawdź czy telewizor lub dekoder nie został całkowicie ściszony
Jeżeli powyższe nie przyniosły rozwiązania wówczas należy sprawdzić czy wtyczka kabla EURO nie wysunęła się z dekodera lub telewizora (ze względu na jej konstrukcje może wysunąć się sama ), ewentualnie, jeżeli masz taką możliwość wymień kabel Euro.
Jeżeli jesteś pewien że kabel jest prawidłowo włożony do dekodera, sprawdź ustawienia dźwięku w telewizorze i dekoderze (zalecamy wyłączenie trybu DolbyDigital).
Jeżeli powyższe kroki nie pomogły skontaktuj się z nami:
– przez portal mBOK: mbok.elsat.pl
– mailowo: bok@elsat.pl
– telefonicznie: 32 789 60 20
Przypadek 2: Dekoder podłączony do telewizora kablem HDMI.
Wykonaj następujące kroki:
- sprawdź czy telewizor lub dekoder nie znajduje się w trybie MUTE
- sprawdź czy telewizor lub dekoder nie całkowicie ściszony
- sprawdź ustawienia dźwięku (w dekoderze i telewizorze ustawienia dźwięku muszą być takie same)
- wymień kabel HDMI.
Jeżeli powyższe kroki nie przyniosły oczekiwanej poprawy skontaktuj się z nami:
– przez portal mBOK: mbok.elsat.pl
– mailowo: bok@elsat.pl
– telefonicznie: 32 789 60 20
Oglądaj ElsatGO!
Facebook
mobilne Biuro Obsługi Klienta
Dr Kabel
Centrum
Pomocy
Instagram
Blog