15 Mar 2016

Instrukcja logowania do portalu klienta mBOK

Nie wiesz jak się zalogować do portalu mBOK?

A może to Twoje pierwsze logowanie lub

zapomniałeś hasła i nie wiesz co zrobić w takiej sytuacji?

 

Sprawdź poniższe instrukcje :)

 

Logowanie:

Krok 1 – wejdź na stronę mBOK.elsat.pl wpisując adres w swojej przeglądarce na komputerze lub urządzeniu mobilnym (telefon, tablet).

Innym rozwiązaniem jest wejście na naszą stronę www.elsat.pl i skorzystanie z pomocniczych odnośników, wystarczy kliknąć w fioletowe przyciski ↓

Krok 2 – znajdujesz się na stronie logowania do portalu klienta mBOK ↓

Krok 3 – aby zalogować się do portalu mBOK wystarczy wpisać swój nr klienta, znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV, lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345. Poniżej pola z numerem klienta jest miejsce na wpisanie hasła, które wygenerowałeś podczas rejestracji do portalu. Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Zaloguj”


Pierwsze logowanie:

Krok 1 – jeżeli logujesz się pierwszy raz do portalu mBOK to po wejściu na stronę mBOK.elsat.pl, w panelu logowania kliknij w „Wygeneruj hasło”

Krok 2 – następnie w odpowiednich polach wypełnij dane:

  • nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
  • nr telefonu albo adres e-mail – podawane podczas podpisywania umowy.

Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej”

Jeżeli nie pamiętasz jaki nr telefonu lub adres e-mail były podane podczas podpisywania umowy, to naciśnij przycisk „Nie znam” i przejdź do formularza, w którym należy podać:

  • nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
  • nr dowodu (bez spacji),
  • nr PESEL.

Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej”


Zapomniałeś hasła:

Krok 1 – jeżeli logujesz się po raz kolejny do portalu mBOK ale zapomniałeś hasła, to po wejściu na stronę mBOK.elsat.pl, w panelu logowania kliknij w „Przypomnij hasło”

Krok 2 – następnie w odpowiednich polach wypełnij dane:

  • nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
  • nr telefonu albo adres e-mail – podawane podczas podpisywania umowy.

Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej”

Jeżeli nie pamiętasz jaki nr telefonu lub adres e-mail były podane podczas podpisywania umowy, to naciśnij przycisk „Nie znam” i przejdź do formularza, w którym należy podać:

  • nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
  • nr dowodu (bez spacji),
  • nr PESEL.

Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej”

Mamy nadzieję, że instrukcja rozwiązała Twoje wątpliwości, jeżeli logowanie nadal się nie powiodło, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – 32 789 60 20.