Instrukcja logowania do portalu klienta mBOK
Nie wiesz jak się zalogować do portalu mBOK?
A może to Twoje pierwsze logowanie lub
zapomniałeś hasła i nie wiesz co zrobić w takiej sytuacji?
Sprawdź poniższe instrukcje :)
Logowanie:
Krok 1 – wejdź na stronę mBOK.elsat.pl wpisując adres w swojej przeglądarce na komputerze lub urządzeniu mobilnym (telefon, tablet).
Innym rozwiązaniem jest wejście na naszą stronę www.elsat.pl i skorzystanie z pomocniczych odnośników, wystarczy kliknąć w fioletowe przyciski ↓
Krok 2 – znajdujesz się na stronie logowania do portalu klienta mBOK ↓
Krok 3 – aby zalogować się do portalu mBOK wystarczy wpisać swój nr klienta, znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV, lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345. Poniżej pola z numerem klienta jest miejsce na wpisanie hasła, które wygenerowałeś podczas rejestracji do portalu. Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Zaloguj” ↓
Pierwsze logowanie:
Krok 1 – jeżeli logujesz się pierwszy raz do portalu mBOK to po wejściu na stronę mBOK.elsat.pl, w panelu logowania kliknij w „Wygeneruj hasło” ↓
Krok 2 – następnie w odpowiednich polach wypełnij dane:
- nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
- nr telefonu albo adres e-mail – podawane podczas podpisywania umowy.
Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej” ↓
Jeżeli nie pamiętasz jaki nr telefonu lub adres e-mail były podane podczas podpisywania umowy, to naciśnij przycisk „Nie znam” i przejdź do formularza, w którym należy podać:
- nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
- nr dowodu (bez spacji),
- nr PESEL.
Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej” ↓
Zapomniałeś hasła:
Krok 1 – jeżeli logujesz się po raz kolejny do portalu mBOK ale zapomniałeś hasła, to po wejściu na stronę mBOK.elsat.pl, w panelu logowania kliknij w „Przypomnij hasło” ↓
Krok 2 – następnie w odpowiednich polach wypełnij dane:
- nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
- nr telefonu albo adres e-mail – podawane podczas podpisywania umowy.
Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej” ↓
Jeżeli nie pamiętasz jaki nr telefonu lub adres e-mail były podane podczas podpisywania umowy, to naciśnij przycisk „Nie znam” i przejdź do formularza, w którym należy podać:
- nr klienta – znajdziesz go w prawym górnym rogu swojej FV lub w tytule wiadomości e-mail z ekoFakturą. Przykładowy nr klienta: k12345,
- nr dowodu (bez spacji),
- nr PESEL.
Po wpisaniu danych kliknij fioletowy przycisk „Dalej” ↓
Mamy nadzieję, że instrukcja rozwiązała Twoje wątpliwości, jeżeli logowanie nadal się nie powiodło, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – 32 789 60 20.
Oglądaj ElsatGO!
Facebook
mobilne Biuro Obsługi Klienta
Dr Kabel
Centrum
Pomocy
Instagram
Blog