02 Lis 2020

Projektant sieci teletechnicznych

SILEMAN Sp. z o.o. to nowoczesny dostawca usług dla biznesu: internetu i telefonii stacjonarnej, monitoringu wizyjnego, transmisji danych oraz dzierżawy infrastruktury światłowodowej, o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku (działa od 2004 roku), z powodzeniem konkurujący z największymi operatorami w Polsce.

Stanowisko: Projektant sieci teletechnicznych

Miejsce pracy: Górny Śląsk i Zagłębie

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej: koncepcja i kosztorys inwestycji, dokumentacja geodezyjna, uzgodnienia i zgody właścicieli gruntów/budynków, dokumentacja techniczna, procedury urzędowe.
  • Nadzór nad pracami budowlano-montażowo-uruchomieniowymi: zlecenie prac wykonawczych, weryfikacja kosztorysów wykonawczych, przekazanie placu budowy, nadzór nad realizacją budżetu inwestycji, odbiory powykonawcze.
  • Prowadzenie dokumentacji sieci: weryfikacja i aktualizacja.
  • Kontakty z administracjami obiektów: umowy o korzystanie z energii elektrycznej i instalacji AZART, zgody na wejście w teren i na obiekty.
  • Kontakty z innymi instytucjami: Urzędy Miast/Powiatów/Gmin, UKE, podmioty branżowe (OPL, Tauron, PWiK, PGNiG itp.) w zakresie formalno-prawnym i wykonawczym związanym z realizacją inwestycji oraz niektórymi umowami itp.

 

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego dot. branży telekomunikacyjnej.
  • Obsługa komputera/znajomość AutoCad.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Motywacja, samodzielność, chęć zdobywania wiedzy i umiejętności, komunikatywność, elastyczność.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy.

 

Wybranym osobom oferujemy:

STABILNOŚĆ, w szczególności:

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po zakończeniu okresu próbnego) w firmie istniejącej na rynku od 2004 r. lub inną formę współpracy.
  • Przewidywalne godziny pracy i bezproblemowe korzystanie z prawa do urlopu.
  • Pracę nieuciążliwą dla życia prywatnego (np. rzadkie wyjazdy w delegacje).
  • Własne biurko w spokojnym pomieszczeniu i niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Wynagrodzenie bazowe uzależnione od posiadanych kompetencji.
  • System premiowy.

MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI, w szczególności:

  • Pogłębianie znajomości AutoCad.
  • Pogłębianie wiedzy nt. projektowania sieci TVK/internet oraz sprzętu telekomunikacyjnego.
  • Uzyskanie uprawnień budowlanych w telekomunikacji.
  • Realny wpływ na działanie Firmy.
  • Szkolenia branżowe.
  • Indywidualną, stabilną ścieżkę rozwoju kariery.

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych: CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego. Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZNAJDUJĄCY SIĘ PO LEWEJ STRONIE

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Sileman Sp. z o. o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Sileman Sp. z o. o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Dąbrowskiego 35. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.