Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie!
Jedyne co musisz zrobić to:
lub
– zadzwonić do naszego Przedstawiciela Handlowego i załatwić wszystko bez wychodzenia z domu.
Jeżeli jednak chcesz to zrobić samodzielnie, nic prostszego! Wystarczy, że sprawdzisz w dostępności usług czy świadczymy usługę telefoniczną w Twoim miejscu zamieszkania/prowadzenia działalności.
Pobierz komplet dokumentów znajdujący się na dole strony:
- Wniosek o przeniesienie numeru
- Oświadczenie
1. Wypełnij Wniosek o przeniesienie numeru.
- Ten dokument posłuży do rozpoczęcia procesu przeniesienia numeru do sieci Sileman.
2. Wypełnij Oświadczenie.
- Ten dokument zostanie złożony wraz z innymi niezbędnymi dokumentami do Twojego dotychczasowego dostawcy w celu rozwiązania umowy o świadczenie usługi telefonicznej oraz rozpoczęcie procesu przeniesienia Twojego dotychczasowego numeru telefonicznego do Silemana.
- Tym dokumentem upoważniasz również Silemana do reprezentowania Ciebie w procesie przeniesienia numeru telefonicznego od obecnego dostawcy do sieci Sileman.
3. Przekaż wszystkie wypełnione dokumenty pracownikowi naszego Biura Obsługi Klienta.
- Od tej pory w Twoim imieniu zaczynamy proces przeniesienia numeru telefonicznego do Silemana.
Oglądaj ElsatGO!
Facebook
mobilne Biuro Obsługi Klienta
Dr Kabel
Centrum
Pomocy
Instagram
Blog