Sprawdź
dostępność

Podaj miasto
Podaj ulicę
Podaj nr

TV Smart GO

Odkryj TV Smart GO i oglądaj najciekawsze programy w wysokiej jakości obrazu i dźwięku. 

 

TV Smart GO to darmowy serwis dostępny dla Klientów Elsatu, dzięki któremu możesz cieszyć się dostępem do kanałów online (w zależności od posiadanego pakietu TV) i ofertą VOD również poza domem! TV Smart GO to bogactwo rozrywki - kanałów telewizyjnych, seriali, filmów i wydarzeń sportowych, które możesz oglądać na urządzeniach innych, niż telewizor. 

TV Smart GO zastąpiło usługę Elsat GO.

 

tvsmartgo_wersja-pozioma-kolor_rgb.png

 

Korzystaj z TV Smart GO za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub darmowej aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemem Android lub iOS.

 

ekrany.png

linia2.png

Co zrobić, aby móc korzystać z tvsmartgo_wersja-pozioma-kolor_rgb.png?

 

Jeżeli nie posiadasz naszych usług:

Jeżeli już masz odpowiednie usługi:

  • zaloguj się do mBOKa i aktywuj usługę TV Smart GO (wymagane),
  • postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się w mBOKu lub zerknij na koniec tego artykułu do sekcji „Instrukcja logowania”,
  • ciesz się z oglądania swojej telewizji na komputerze, telewizorze z systemem Android, bądź na innych urządzeniach mobilnych.

linia2.png

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Kto może korzystać z usługi TV Smart GO?
Każdy Klient Elsatu, korzystający z TV Smart (w zakresie pakietów: Srebrny, Złoty, Platynowy) lub Telewizji 4K (w zakresie pakietów: Biały+, Niebieski+, Fioletowy+, Zielony+), który posiada również dostęp do Internetu od dowolnego Operatora.

2. Czy usługa TV Smart GO jest dodatkowo płatna?
Korzystanie z TV Smart GO nie wiąże się z dodatkową opłatą.

3. Czy kanały dostępne w TV Smart GO można oglądać poza miejscem instalacji modemu internetowego?
Tak, dzięki usłudze Multiscreen możesz cieszyć się telewizją poza domem i zabrać swoją ulubioną rozrywkę tam, gdzie chcesz i korzystać z niej, kiedy chcesz.
Ilość kanałów dostępnych poza domem jest ograniczona i może ulegać zmianom.

4. Jakie kanały można oglądać w usłudze TV Smart GO?
Lista kanałów dostępnych w usłudze TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K znajduje się TUTAJ oraz TUTAJ dla Abonentów TV Smart. Lista kanałów może ulegać okresowym zmianom. W przypadku korzystania z TV Smart, kanały dostępne w TV Smart będą również dostępne w TV Smart GO (zgodnie z posiadanym pakietem TV Smart). 

5. Jaki pakiet internetowy należy posiadać aby usługa TV Smart GO działała bez problemów?
Jakikolwiek pakiet internetowy świadczony przez Elsat gwarantuje bezproblemowe działanie usługi. W przypadku korzystania z TV Smart GO poza siecią Elsat, do prawidłowego działania usługi wymagany jest pakiet internetowy o przepustowości 20 Mbit/s. 

6. Jakie oprogramowanie lub wersję systemów operacyjnych są wymagane do korzystania z TV Smart GO?

Komputer:

  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 20 Mb/s,
  • procesor o szybkości taktowania min. 2 GHz, pamięc RAM min. 4 GB, karta graficzna ze wsparciem dla sprzętowej akceleracji dekodowania wideo,
  • system operacyjny Windows 8 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Microsoft Edge 83 lub nowsza oraz Opera 68 lub nowsza,
  • system operacyjny Max OS X 10.9.5 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Safari 13 lub nowsza,
  • włączona obsługa plików „cookies”,
  • włączona obsługa JavaScript.

Smartfon lub tablet:

  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
  • system operacyjny Android w najnowszej wersji nie niższej niż 5.0 lub system operacyjny iOS w najnowszej dostępnej wersji nie niższej niż 10.3,
  • poprawna obsługa Widevine DRM lub Apple FairPlay,
  • zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.

Telewizor:

  • system operacyjny Android TV,
  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
  • zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.

linia2.png

Co należy zrobić, aby móc korzystać z TV Smart GO?

 

 

1. Po pierwsze należy korzystać z TV Smart lub Telewizji 4K od Elsatu  i posiadać dostęp do Internetu od dowolnego Operatora (ale o tym pisaliśmy już powyżej).mbok.png

2. Po drugie należy zalogować się do swojego konta w mBOK (instrukcja logowania się do mBOK znajduje się tu: link), kliknąć w ikonkę  TV Smart GO (znajduje się w górnym menu) i aktywować dostęp. Podczas aktywacji wygenerowany zostanie login i hasło do TV Smart GO. 

  • Uwaga! Login do TV Smart GO różni się od loginu do mBOK! 
  • Nasza sugestia: hasło warto zmienić od razu na „swoje własne hasło” klikając w przycisk ZMIEŃ i ZAPISZ.

3. Po trzecie należy pobrać aplikację. W zależności od urządzenia na którym chcemy Screenshot_20230615_093809_TV Smart GO.jpgkorzystać z TV Smart GO są to: aplikacja na Androida  i aplikacja na iOS. Aplikację można pobrać wyszukując ją w odpowiednim sklepie, czyli Sklep Play dla Androida lub App Store dla iOS. Można również zeskanować nasz QR Code i automatycznie „przenieść” się do odpowiedniego miejsca w sklepie. Jeżeli ktoś chce korzystać z TV Smart GO na laptopie, może po prostu kliknąć w link lub wpisać tvsmart.elsat.pl.

4. Po czwarte należy wpisać wygenerowany login i hasło. 

Od teraz możesz do woli cieszyć się ze swojej telewizji – dostępnej zawsze tam gdzie Ty! 

 

 

 

 

Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K.
Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów TV Smart.