TV Smart GO
Odkryj TV Smart GO i oglądaj najciekawsze programy w wysokiej jakości obrazu i dźwięku.
TV Smart GO to darmowy serwis dostępny dla Klientów Elsatu, dzięki któremu możesz cieszyć się dostępem do kanałów online (w zależności od posiadanego pakietu TV) i ofertą VOD również poza domem! TV Smart GO to bogactwo rozrywki - kanałów telewizyjnych, seriali, filmów i wydarzeń sportowych, które możesz oglądać na urządzeniach innych, niż telewizor.
TV Smart GO zastąpiło usługę Elsat GO.
Korzystaj z TV Smart GO za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub darmowej aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemem Android lub iOS.
Co zrobić, aby móc korzystać z ?
Jeżeli nie posiadasz naszych usług:
- W pierwszej kolejności złóż zamówienie na naszej stronie www bądź skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli już masz odpowiednie usługi:
- zaloguj się do mBOKa i aktywuj usługę TV Smart GO (wymagane),
- postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się w mBOKu lub zerknij na koniec tego artykułu do sekcji „Instrukcja logowania”,
- ciesz się z oglądania swojej telewizji na komputerze, telewizorze z systemem Android, bądź na innych urządzeniach mobilnych.
Najczęściej zadawane pytania
1. Kto może korzystać z usługi TV Smart GO?
Każdy Klient Elsatu, korzystający z TV Smart (w zakresie pakietów: Srebrny, Złoty, Platynowy) lub Telewizji 4K (w zakresie pakietów: Biały+, Niebieski+, Fioletowy+, Zielony+), który posiada również dostęp do Internetu od dowolnego Operatora.
2. Czy usługa TV Smart GO jest dodatkowo płatna?
Korzystanie z TV Smart GO nie wiąże się z dodatkową opłatą.
3. Czy kanały dostępne w TV Smart GO można oglądać poza miejscem instalacji modemu internetowego?
Tak, dzięki usłudze Multiscreen możesz cieszyć się telewizją poza domem i zabrać swoją ulubioną rozrywkę tam, gdzie chcesz i korzystać z niej, kiedy chcesz.
Ilość kanałów dostępnych poza domem jest ograniczona i może ulegać zmianom.
4. Jakie kanały można oglądać w usłudze TV Smart GO?
Lista kanałów dostępnych w usłudze TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K znajduje się TUTAJ oraz TUTAJ dla Abonentów TV Smart. Lista kanałów może ulegać okresowym zmianom. W przypadku korzystania z TV Smart, kanały dostępne w TV Smart będą również dostępne w TV Smart GO (zgodnie z posiadanym pakietem TV Smart).
5. Jaki pakiet internetowy należy posiadać aby usługa TV Smart GO działała bez problemów?
Jakikolwiek pakiet internetowy świadczony przez Elsat gwarantuje bezproblemowe działanie usługi. W przypadku korzystania z TV Smart GO poza siecią Elsat, do prawidłowego działania usługi wymagany jest pakiet internetowy o przepustowości 20 Mbit/s.
6. Jakie oprogramowanie lub wersję systemów operacyjnych są wymagane do korzystania z TV Smart GO?
Komputer:
- dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 20 Mb/s,
- procesor o szybkości taktowania min. 2 GHz, pamięc RAM min. 4 GB, karta graficzna ze wsparciem dla sprzętowej akceleracji dekodowania wideo,
- system operacyjny Windows 8 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Microsoft Edge 83 lub nowsza oraz Opera 68 lub nowsza,
- system operacyjny Max OS X 10.9.5 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Safari 13 lub nowsza,
- włączona obsługa plików „cookies”,
- włączona obsługa JavaScript.
Smartfon lub tablet:
- dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
- system operacyjny Android w najnowszej wersji nie niższej niż 5.0 lub system operacyjny iOS w najnowszej dostępnej wersji nie niższej niż 10.3,
- poprawna obsługa Widevine DRM lub Apple FairPlay,
- zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.
Telewizor:
- system operacyjny Android TV,
- dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
- zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.
Co należy zrobić, aby móc korzystać z TV Smart GO?
1. Po pierwsze należy korzystać z TV Smart lub Telewizji 4K od Elsatu i posiadać dostęp do Internetu od dowolnego Operatora (ale o tym pisaliśmy już powyżej).
2. Po drugie należy zalogować się do swojego konta w mBOK (instrukcja logowania się do mBOK znajduje się tu: link), kliknąć w ikonkę TV Smart GO (znajduje się w górnym menu) i aktywować dostęp. Podczas aktywacji wygenerowany zostanie login i hasło do TV Smart GO.
- Uwaga! Login do TV Smart GO różni się od loginu do mBOK!
- Nasza sugestia: hasło warto zmienić od razu na „swoje własne hasło” klikając w przycisk ZMIEŃ i ZAPISZ.
3. Po trzecie należy pobrać aplikację. W zależności od urządzenia na którym chcemy korzystać z TV Smart GO są to: aplikacja na Androida i aplikacja na iOS. Aplikację można pobrać wyszukując ją w odpowiednim sklepie, czyli Sklep Play dla Androida lub App Store dla iOS. Można również zeskanować nasz QR Code i automatycznie „przenieść” się do odpowiedniego miejsca w sklepie. Jeżeli ktoś chce korzystać z TV Smart GO na laptopie, może po prostu kliknąć w link lub wpisać tvsmart.elsat.pl.
4. Po czwarte należy wpisać wygenerowany login i hasło.
Od teraz możesz do woli cieszyć się ze swojej telewizji – dostępnej zawsze tam gdzie Ty!
Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K.
Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów TV Smart.