Sprawdź
dostępność

Podaj miasto
Podaj ulicę
Podaj nr

Bogactwo rozrywki wszędzie tam, gdzie Ty!

Opublikowano: 2 grudnia 2024

Aktywuj bezpłatnie TV Smart GO i ciesz się telewizją oraz biblioteką VOD gdziekolwiek jesteś!

TV Smart GO to darmowy serwis dostępny dla Klientów Elsatu, dzięki któremu możesz cieszyć się dostępem do kanałów online (w zależności od posiadanego pakietu TV) i ofertą VOD również poza domem! TV Smart GO to bogactwo rozrywki - kanałów telewizyjnych, seriali, filmów i wydarzeń sportowych, które możesz oglądać na urządzeniach innych, niż telewizor. Dzięki TV Smart GO nawet na wakacjach nie przegapisz żadnego ze swoich ulubionych programów telewizyjnych! 

 

 

tvsmartgo_wersja-pozioma-kolor_rgb.png

 

Korzystaj z TV Smart GO za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub darmowej aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemem Android lub iOS.

tv smart go zima.png

Co zrobić, aby móc korzystać z ​​​​​​tvsmartgo_male.png?

 

Jeżeli nie posiadasz naszych usług:

Jeżeli już masz odpowiednie usługi:

  • zaloguj się do mBOKa i aktywuj usługę TV Smart GO (wymagane),
  • postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się w mBOKu lub zerknij na koniec tego artykułu do sekcji „Instrukcja logowania”,
  • ciesz się z oglądania swojej telewizji na komputerze, telewizorze z systemem Android, bądź na innych urządzeniach mobilnych.

 linia2.png

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Kto może korzystać z usługi TV Smart GO?
Każdy Klient Elsatu, korzystający z TV Smart (w zakresie pakietów: Srebrny, Złoty, Platynowy) lub Telewizji 4K (w zakresie pakietów: Biały+, Niebieski+, Fioletowy+, Zielony+), który posiada również dostęp do Internetu od dowolnego Operatora.

2. Czy usługa TV Smart GO jest dodatkowo płatna?
Korzystanie z TV Smart GO nie wiąże się z dodatkową opłatą.

3. Czy kanały dostępne w TV Smart GO można oglądać poza miejscem instalacji modemu internetowego?
Tak, dzięki usłudze Multiscreen możesz cieszyć się telewizją poza domem i zabrać swoją ulubioną rozrywkę tam, gdzie chcesz i korzystać z niej, kiedy chcesz. Ilość kanałów dostępnych poza domem jest ograniczona i może ulegać zmianom.

4. Jakie kanały można oglądać w usłudze TV Smart GO?
Lista kanałów dostępnych w usłudze TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K znajduje się TUTAJ oraz TUTAJ dla Abonentów TV Smart. Lista kanałów może ulegać okresowym zmianom. W przypadku korzystania z TV Smart, kanały dostępne w TV Smart będą również dostępne w TV Smart GO (zgodnie z posiadanym pakietem TV Smart). 

5. Jaki pakiet internetowy należy posiadać aby usługa TV Smart GO działała bez problemów?
Jakikolwiek pakiet internetowy świadczony przez Elsat gwarantuje bezproblemowe działanie usługi. W przypadku korzystania z TV Smart GO poza siecią Elsat, do prawidłowego działania usługi wymagany jest pakiet internetowy o przepustowości 20 Mbit/s. 

6. Jakie oprogramowanie lub wersję systemów operacyjnych są wymagane do korzystania z TV Smart GO?

Komputer:

  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 20 Mb/s,
  • procesor o szybkości taktowania min. 2 GHz, pamięc RAM min. 4 GB, karta graficzna ze wsparciem dla sprzętowej akceleracji dekodowania wideo,
  • system operacyjny Windows 8 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Microsoft Edge 83 lub nowsza oraz Opera 68 lub nowsza,
  • system operacyjny Max OS X 10.9.5 lub nowszy z jedną z przeglądarek internetowych: Google Chrome 83 lub nowsza, Mozilla Firefox 76 lub nowsza, Safari 13 lub nowsza,
  • włączona obsługa plików „cookies”,
  • włączona obsługa JavaScript.

Smartfon lub tablet:

  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
  • system operacyjny Android w najnowszej wersji nie niższej niż 5.0 lub system operacyjny iOS w najnowszej dostępnej wersji nie niższej niż 10.3,
  • poprawna obsługa Widevine DRM lub Apple FairPlay,
  • zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.

Telewizor:

  • system operacyjny Android TV,
  • dostęp do Internetu o szybkości transmisji nie mniejszej niż 4 Mb/s,
  • zainstalowana najnowsza dostępna wersja aplikacji o nazwie TV Smart GO, udostępniona przez Operatora, która umożliwia Użytkownikowi zalogowanie się i korzystanie z Serwisu.

linia2.png

Co należy zrobić, aby móc korzystać z TV Smart GO?

1. Po pierwsze należy korzystać z TV Smart lub Telewizji 4K od Elsatu  i posiadać dostęp do Internetu od dowolnego Operatora (ale o tym pisaliśmy już powyżej).screen mbok.png

2. Po drugie należy zalogować się do swojego konta w mBOK (instrukcja logowania się do mBOK znajduje się tu: link), kliknąć w ikonkę  TV Smart GO (znajduje się w górnym menu) i aktywować dostęp. Podczas aktywacji wygenerowany zostanie login i hasło do TV Smart GO. 

  • Uwaga! Login do TV Smart GO różni się od loginu do mBOK! 
  • Nasza sugestia: hasło warto zmienić od razu na „swoje własne hasło” klikając w przycisk ZMIEŃ i ZAPISZ.Screenshot_20230615_093809_TV Smart GO.jpg

3. Po trzecie należy pobrać aplikację. W zależności od urządzenia na którym chcemy ​korzystać z TV Smart GO są to: aplikacja na Androida  i aplikacja na iOS. Aplikację można pobrać wyszukując ją w odpowiednim sklepie, czyli Sklep Play dla Androida lub App Store dla iOS. Można również zeskanować nasz QR Code i automatycznie „przenieść” się do odpowiedniego miejsca w sklepie. Jeżeli ktoś chce korzystać z TV Smart GO na laptopie, może po prostu kliknąć w link lub wpisać tvsmart.elsat.pl.

4. Po czwarte należy wpisać wygenerowany login i hasło. 

Od teraz możesz do woli cieszyć się ze swojej telewizji – dostępnej zawsze tam gdzie Ty! 

 

Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów Telewizji 4K.
Lista kanałów dostępnych w TV Smart GO dla Abonentów TV Smart.

 

Miłego korzystania! 💛