Dlaczego my? Bo u nas swoje sprawy załatwisz tak, jak Ci wygodnie!
W Elsacie umożliwiamy Wam zarówno dogodny kontakt z nami, jak i możliwość załatwiania swoich spraw u nas, tak jak Wam wygodnie - nawet nie ruszając się z domu!
Bo bardzo sobie cenimy Wasz czas i komfort.
Cieszymy się mogąc Was gościć w naszych Biurach Obsługi Klienta, ale doskonale rozumiemy, że nie zawsze macie czas, żeby nas odwiedzić, dlatego wiele spraw związanych ze swoją umową w Elsacie możecie załatwić kontaktując się z nami telefonicznie, pisząc do nas czy za pomocą mBOKa.
Jeżeli zdecydujecie się jednak do nas wpaść osobiście, to zadbaliśmy o to, żeby nasze placówki były dogodnie zlokalizowane - znajdziecie je tam, gdzie świadczymy Wam nasze usługi. Wielu z naszych Klientów mieszka w bezpośrednim sąsiedztwie naszych BOK, ale nawet, gdy nie zaliczacie się do tego grona, bez problemu zaparkujecie obok nas swój samochód lub dojedziecie komunikacją miejską. A gdy odwiedzicie nas ze swoimi pociechami, to mogą one skorzystać z kąciku dziecięcego w czasie, gdy Wy będziecie zajęci rozmową z naszym Konsultantem.
Bo lubimy z Wami rozmawiać.
Dlatego nasi telefoniczni Konsultanci są do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 12:00. A jeżeli sami nie chcecie do nas dzwonić, to możecie zamówić kontakt z naszej strony wypełniając prosty formularz. W trosce o Wasz komfort umożliwiamy Wam też wybór zawsze tego samego Konsultanta, bo wiemy, jak ważne jest zaufanie.
Bo stworzyliśmy dla Was nowoczesne mobilne Biuro Obsługi Klienta.
W naszym mBOKu możecie przedłużyć umowę, dobrać pakiet premium, sprawdzić swoje płatności i załatwić wiele innych rzeczy 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Doskonale rozumiemy, że w dzisiejszych czasach tego typu rzeczy powinny móc być załatwiane szybko o dogodnej dla Was porze dnia.
Bo mBOK to jeszcze nie wszystko - mamy dla Was jeszcze Dr Kabla!
Dr Kabel to nasze autorskie narzędzie, dzięki któremu możecie przetestować działanie swojego Internetu lub zdiagnozować problem z brakiem sygnału, niską prędkością transferu czy zrywaniem połączenia, a przede wszystkim zgłosić usterkę, jeżeli takie zdarzenie wystąpi. A to wszystko szybko, wygodnie i wtedy, kiedy Wam pasuje.
Swoje sprawy u nos wygodnie spatrzysz. W laciach tyż!