Informacja o zmianach w warunkach umowy
Szanowni Abonenci,
Informujemy, że Virtual Operator sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ miasta Gdańsk, VIII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001064012, kapitał zakładowy 135.000,00 zł, zwana dalej „Dostawcą Usług” wprowadza zmianę w warunkach umowy w zakresie usługi telewizji.
Przedmiotowe zmiany wchodzą w życie z dniem 29 listopada 2025 roku.
Zgodnie z informacją uzyskaną od Nadawcy programów: Nick Music oraz MTV Live HD (dalej jako: „Programy”), Dostawca Usług wprowadza poniższą zmianę wynikającą z niezależnej od niego i pozostającej poza jego wpływem decyzji Nadawcy Programów o zaprzestaniu ich nadawania i rozpowszechniania na terytorium Polski, co wedle informacji otrzymanej od tego Nadawcy ma nastąpić z dniem 31 grudnia 2025 roku.
W związku, z powyższym, Dostawca Usług informuje, że:
a) na podstawie pkt. 28.2. Ogólnych Warunków Umowy – dla umów z realizowanym Okresem Zobowiązania
oraz
b) na podstawie pkt. 28.11. lit. d. Ogólnych Warunków Umowy – dla umów realizowanych po upływie Okresu Zobowiązania albo bez Okresu Zobowiązania,
z dniem 29 listopada 2025 roku w ofercie usług w zakresie pakietów programowych telewizji kablowej (świadczonej w sposób cyfrowy) nastąpi zmiana polegająca na wycofaniu z oferty kanałów gwarantowanych i zaprzestaniu dostarczania jako gwarantowanych Programów zgodnie z poniżej wskazanym zakresem:
1. Programy MTV Live HD utraci status programu gwarantowanego w następujących pakietach: Platynowy oraz Zielony+;
2. Program Nick Music utraci status programu gwarantowanego w pakietach: Złoty, Platynowy, Fioletowy+, Zielony+.
Zmiana oznacza, że ww. Programy nadal będą dostępne dla Abonentów jako niegwarantowane, do czasu ich ewentualnego wycofania z oferty Dostawcy Usług (patrz niżej).
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy, w związku z pkt. 4.4 Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Virtual Operator sp. z o.o. możliwe będzie po wejściu ww. zmiany w życie ewentualne wycofanie Programów jako już niegwarantowanych z oferty Dostawcy Usług w dowolnym momencie, a takie wycofanie programów niegwarantowanych z oferty nie będzie wymagać dodatkowej akceptacji od Abonenta. Dostawca Usług zobowiązany będzie wówczas zgodnie z pkt. 4.5. ww. Regulaminu do poinformowania Abonentów o takich zmianach na stronie www oraz na kanale informacyjnym najpóźniej do dnia ich wprowadzenia.
Pozostałe warunki umowy, w tym w zakresie ceny i okresu trwania umowy nie zmienią się.
W związku z wprowadzeniem powyższych zmian Abonentom, których one dotyczą przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy w sposób określony w Dokumentacji Abonenckiej, nie później niż do dnia wprowadzenia ww. zmian w życie, tj. do dnia 28 listopada 2025 roku.
W treści wypowiedzenia składanego w związku z powyżej określonymi zmianami, należy powołać się na przyczynę „brak akceptacji zmian programowych”. Jedynie wówczas umowa ulegnie rozwiązaniu ze skutkiem na dzień wprowadzenia zmian w życie. W przypadku niespełnienia tego warunku, wypowiedzenie może zostać uznane przez Dostawcę Usług jako złożone na warunkach ogólnych.
Oświadczenie woli przekazane w opisany sposób skutkować będzie zwolnieniem Abonentów realizujących umowy z Okresem Zobowiązania, ze zwrotu odszkodowania za wypowiedzenie umowy w Okresie Zobowiązania przed jego upływem.
Wypowiedzenie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:
- na piśmie na adres siedziby: Virtual Operator sp. z o.o., al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia lub do Biura Obsługi Klienta marki Elsat: ul. Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska;
- telefonicznie pod numerem: 32 440 60 60;
- elektronicznie na adres bok@elsat.pl;
- osobiście w naszych placówkach, których dane znajdują się na stronie www.elsat.pl/kontakt.
Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, że od dnia 29 listopada 2025 roku umowa realizowana będzie na zmienionych warunkach.
Z wyrazami szacunku,
Zarząd Virtual Operator sp. z o. o.