Sprawdź
dostępność

Podaj miasto
Podaj ulicę
Podaj nr

Ważna informacja! Wymieniamy karty do dekoderów i do modułów CAM!

Opublikowano: 25 lutego 2024

Szanowni Państwo,

informujemy, że w trosce o zapewnienie Państwu najwyższej jakości usług oraz dostępu do najnowszych technologii, postanowiliśmy przeprowadzić aktualizację kart do dekoderów i do modułów CAM. Nowe karty wraz z instrukcją ich wymiany będą stopniowo (w okresie od marca do lipca 2024 r.) dostarczane do Państwa skrzynek pocztowych.

 

Prosimy o wymianę karty w swoim dekoderze lub module CAM niezwłocznie po jej otrzymaniu:

  • po włożeniu karty należy przez co najmniej 30 minut pozostawić włączony odbiornik na którymś z następujących kanałów: TVP1 HD, TVP2 HD, Polsat HD, TV4 HD, TVN HD.
  • Następnie należy wyłączyć i uruchomić ponownie dekoder lub odbiornik TV (zalecamy reset prądowy, tj. wyłączenie na 30 sekund urządzenia z prądu i włączenie ponowne).

Jeśli sygnał się nie uruchomi, to należy przeprowadzić operację wskazaną w punktach 1 oraz 2, ponownie odczekując 30 minut. Jeżeli po kolejnym wyłączeniu dekodera sygnału nadal nie będzie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Wymiana kart (oznaczonych logo Vectry - przypominamy, że od czerwca 2022 r jesteśmy częścią grupy kapitałowej Vectra S.A.) ma na celu umożliwienie wprowadzenia w przyszłości dekoderów najnowszych generacji, które posiadają szereg funkcji interaktywnych - korzystania z usług wideo na życzenie, serwisów streamingowych (zarówno aplikacji, jak i gier), nagrywania programów na dysku wewnętrznym oraz innych, dodatkowych funkcji multimedialnych.

tabelka.png

Prosimy o dostarczenie starych kart do najbliższego Biura Obsługi Klienta - osobiście lub drogą pocztową w terminie 30 dni od daty otrzymania nowej karty.

INSTRUKCJA WYMIANY KARTY DO DEKODERÓW I DO MODUŁÓW CAM

PISMO DOT. AKTUALIZACJI KART DO DEKODERÓW I DO MODUŁÓW CAM

linia2.png

W przypadku pytań związanych z procesem wymiany kart zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

 👉 telefonicznego (Infolinia czynna w godz. 8:00 - 18:00):
☎️ 32 440 60 60

👉 mailowego:
📧 bok@elsat.pl 

👉 lub osobistego:
📌 https://elsat.pl/kontakt.

 

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo darzą.
Jesteśmy pewni, że nasza najnowsza inicjatywa przyniesie Wam wiele korzyści. 💛